دوربين مدار بسته

ساخت وبلاگ

لپ تاپ وسیله ای است که امروزه به یک وسیله ضروری در زندگی روزمره انسان ها تبدیل شده است و در صورتی که مشکل و ایرادی در روند عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر هر فردی به وجود آید به احتمال زیاد اکثر فعالیت های روزمره او دچار مشکل می شود و مجبور است زمان بیشتری را برای انجام همان فعالیت ها صرف کند. حتی بعضی از فعالیت ها تنها با لپ تاپ و اینترنت انجام می شوند و در صورتی که لپ تاپ دچار مشکل شود، به طور کلی انجام آن فعالیت ها مختل می شود.

بنابراین حرفه تعمیرات لپ تاپ امری بسیار مهم است و تمامی مراکز تعمیرات و تعمیرکاران باید نهایت تلاش خود را در این راستا کنند که احتمال اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ را به حداقل برسانند و با جدید ترین روش ها احتمال آسیب به دستگاه را پایین و پایین تر بیاورند. بنابراین تعمیرات مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر و تمام لوازم الکترونیکی باید بصورت کاملا تخصصی انجام شوند و تعمیر تخصصی لپ تاپ یکی از مواردی است که باعث می شود تا بعد از تعمیر شدن لپ تاپ شما از عمر مفید دستگاه شما کم نشود.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات مطمئن و بروز است. تیم دیجی بان هر روزه در تلاش هستند تا اطلاعات و توانایی های خود را بالا تر ببرند تا احتمال اشتباه در حین انجام تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات کامپیوتر و تمامی تمام لوازم حتی تعمیر کولر آبی را به حداقل برسانند تا ناخودآگاه و به دلیل توانایی یا اطلاعات کم خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود.

لپ تاپ ها توسط شرکت های متفاوتی ساخته و به بازار عرضه می شوند بهتر است که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات و ایرادات مربوط به عملکرد لپ تاپ اقددام می کند به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. این امر به این دلیل است که لپ تاپ های شرکت های سازنده متفاوت با یکدیگر تفاوت های جزئی سخت افزاری یا نرم افزاری دارند و تعمیرکار حرفه ای باید به این تفاوت ها به طور کامل مسلط باشند. به عنوان مثال تعمیرکاری که می تواند لپ تاپ های برند ایسوس را به خوبی تعمیر کنند ممکن است لپ تاپ های شرکت دل را نتوانند به درستی تعمیر کنند بنابراین برای تعمیر لپ تاپ خود به تعمیرکار متخصص در تعمیر برند لپ تاپ خود مراجعه کنید که به طور حرفه ای و تخصصی به تعمیرات برند لپ تاپ شما مسلط باشد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 202 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:13

یکی دیگر از سیستم های امینتی مهم در خانه ، مغازه و اماکن دیگر دزدگیر است . دزدگیر از سیستم هایی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد و برای پیشگیری از سرقت بسیار کاربردی است . دزدگیر ها انواع بسیاری دارند و مانند دوربین مدار بسته با لوازم جانبی مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند . دزدگیر های سیم کارتی ، آژیر دار و دزدگیر های سخن گو انواع آن هستند . شما برای خرید دزدگیر نیاز به اطلاعات کافی برای آن دارید و باید بدانید که یکی از لوازم مهمی که باید با دزدگیر خریداری شود یو پی اس یا همان دستگاه برق اضطراری است تا بتوان به طور مداوم از دزدگیر استفاده کرد . لوازمی که برای دزدگیر مورد استفاده قرار می گیرند ،  سیم کارت و برق اضطراری هستند . سیم کارت برای دزدگیر های بیسیم به کار می رود تا در صورت بروز اتفاق سریعا به صاحب آن مکان اطلاع رسانی شود .

حال می خواهیم بدانیم کاربردی که یو پی اس یا همان دستگاه برق اضطراری برای دزدگیر دارد چیست .

کاربرد برق اضطراری برای دزدگیر

همانطور که می دانید یو پی اس در زمان قطعی برق شهری فعال می شود و باعث می شود دستگاه هایی که با برق کار می کنند قطع نشوند . برای جلوگیری از قطع شدن سیستم های امنیتی بهتر است یک دستگاه برق اضطراری به آن ها متصل باشد البته لازم به ذکراست که اجباری در خرید این دستگاه وجود ندارد اما وجود آن ضرری هم ندارد و با صرف هزینه می توان امنیت خانه مغازه و یا محل کار خود را تامین کرد .

شما برای اطلاع بیشتر از خرید سیستم های امنیتی می توانید به سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه کنید و از قیمت دزدگیر ، یو پی اس یا حتی قیمت دوربین مدار بسته مطلع شوید .

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:09

دوربین های مدار بسته با برند های متنوعی که دارند امکان خرید را برای مشتریان سخت می کنند . ما با معرفی برند های شناخته شده در این عرصه می خواهیم به شما در خریدتان کمک کنیم .

دوربین داهوا

دوربین داهوا یکی از بهترین برند های دوربین مدار بسته است با تکنولوژی های پیشرفته که در عرصه نظارت پیشرفت فراوانی داشته و قیمت نسبتا مناسبی با قابلیت های فراوان دارد . یکی از مشکلات مشتریان قیمت دوربین های داهوا است . زیرا تکنولوژی های دوربین داهوا و کارایی که برای امنیت دارد قیمت این برند را بالا برده و خب در این گرانی کسی به سراغ دوربین گران قیمت نمی رود اما می توان گفت تنوع بالای محصولات داهوا باعث شده بتوان بهترین محصول با مناسب ترین قیمت را از آن خریداری کرد .

دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن نیز مانند داهوا یکی از برترین برند ها در جهان است و این برند نیز با پیشرفتی که داشته توانسته بهترین رتبه را در جهان کسب کند . دوربین هایک ویژن به نسبت داهوا قیمت ارزان تری دارد ولی تنوع و کیفیت آن مانند دوربین داهوا است و برای خرید دوربین مدار بسته مناسب است . دوربین هایک ویژن نمایندگی های بسیاری در ایران دارد ولی دوربین داهوا ، به دلیل تحریمات نمایندگی های کمی دارد و خرید تمامی محصولات آن مشکل است .

 دوربین هایلو ک

دوربین هایلوک تحت نظارت برند هایک ویژن تولید می شود و در واقع جزو بهترین برند هاست و برندی اقتصادی محسوب می شود . قیمت های لوک از هایک ویژن نیز پایین تر است و از لحاظ کیفی تفاوت بسیاری با هایک ویژن ندارد به همین دلل جزو بهترین گزینه ها برای خرید محسوب می شود .

برای خرید و داشتن اطلاعات در مورد این دوربین ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید وبهترین انتخاب را داشته باشید . 

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 161 تاريخ : چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:38

امروزه اکثر کاربران برای انجام فعالیت های مربوط به شغل خود نیز نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر دارند و بسیاری از فعالیت های خود را با کمک لپ تاپ و البته اینترنت انجام می دهند و در صورتی که مشکلی برای لپ تاپ یا اتصال لپ تاپ به اینترنت به وجود آید ممکن است انجام بخشی یا حتی تمامی فعالیت های مربوط به شغل یا حتی فعالیت های روزمره دچار مشکل شوند.

نقش لپ تاپ، کامپیوتر، مودم ها و... اکثر لوازم الکترونیکی هر روزه در زندگی روزمره انسان ها پر رنگ تر می شود و وابستگی انجام فعالیت ها به این لوازم و اینترنت نیز بیشتر می شود. همچنین هر روزه قیمت لپ تاپ ها نیز بیشتر می شود و این امر باعث شده است که مراکز تعمیر لپ تاپ بی وقفه در تلاش باشند تا با متد ها و روش های درست تر و کامل تر قادر باشند کوچک ترین و بزرگ ترین مشکلات مربوط به لپ تاپ یا کامپیوتر را حل کنند. هرچه مراکز تعمیرات لپ تاپ حرفه ای تر باشند مشکلات بیشتری قابل تعمیر هستند و در نتیجه شما مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نمی شوید البته ناگفته نماند که با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ، هزینه تعمیر لپ تاپ نیز بالا می رود زیرا انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ نیازمند دقت، مهارت و توانایی بیشتری خواهد بود و با انجام کوچک ترین اشتباهی توسط تعمیرکار و مرکز تعمیر لپ تاپ مورد نظر خسارت های بیشتری به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد می شود.

امروزه استفاده از پرینتر های خانگی نیز بیشتر و بیشتر می شود. پرینتر ها ممکن است به دلایل متفاوتی خراب شوند و مشکلات متفاوتی برای آن ها به وجود آید. جا به جایی پرینتر ها به مرکز تعمیرات معمولا کار دشواری است. در صورتی که پرینتر شما دچار مشکل شده است می توانید از روش تعمیرات پرینتر در محل استفاده کنید. این روش به این صورت است که پس از ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس مربوطه در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به انجام اقدامات لازم برای تعمیر پرینتر خراب شده می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات باتجربه و مطمئن است که با دسترسی به مجرب ترین تعمیرکاران متخصص شما می توانید برای تعمیرات لپ تاپ، کامپیوتر یا پرینتر خود به آن مراجعه کنید و دستگاه خود را در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه کم سالم تحویل بگیرید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 199 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:48

 

امروزه با بالا رفتن روز افزون قیمت و هزینه لوازم الکترونیکی به خصوص کامپیوتر ها، لپ تاپ ها، گوشی های همراه و حتی لوازم خانگی مانند کولر ها، یخچال ها، تلویزیون ها و... تمامی افرادی که از هر کدام از این لوازم استفاده می کنند تلاش می کنند تا با استفاده درست از خراب شدن و نیاز به تعمیر لوازم خود جلوگیری کنند. اما هر لپ تاپ، کامپیوتر، موبایل و به طور هر وسیله ای طول عمر مفیدی دارد و پس از سپری شدن این طول عمر مفید به احتمال زیاد دچار مشکلات و ایرادات کوچک و بزرگ سخت افزاری یا نرم افزاری می شوند. بنابراین در هر صورت بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات لوازم الکترونیکی مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در زمان نیاز بتوانید در اسرع وقت به آن مراجعه کنید و دستگاه خود را تعمیر کنید.

تعمیر لپ تاپ از جمله اقدامات بسیار حرفه ای و حساس است بنابراین در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات سخت افزاری یا اختلالات نرم افزاری به آن مراجعه می کنید مهارت و توانایی کافی را برای تعمیر لپ تاپ شما داشته باشد تا با رخ دادن اشتباه در حین انجام اقداماتا مربوط به تعمیرات لپ تاپ باعث آسیب و خسارت بیشتر به لپ تاپ شما نشود.

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مجهز به تجهیزات کامل مورد نیاز برای تعمیرات است که با دسترسی به تعمیرکاران و کارشناسان متخصص و ماهر قادر است تا هر گونه مشکل و اختلال دستگاه شما را حل کند. دیجی بان لوازم خانگی را نیز تعمیر می کند.

با توجه به اینکه به فصل گرما یعنی تابستان نزدیک می شویم به احتمال زیاد به فکر سلامت عملکرد کولر های خود نیز افتاده اید. در صورتی که کولر شما دچار مشکل شود یکی از سخت ترین مراحل اقدام برای تعمیر آن  بی شک حمل و انتقال آن به مرکز تعمیرات است. یکی از روش های تعمیر کولر، تعمیر کولر در محل است که در صورت استفاده از این روش در هزینه و هزینهشما نیز بسیار صرفه جویی می شود. به عنوان مثال اگر کولر گازی شما دچار مشکل شود و شما از روش تعمیر کولر در مجل مورد نظر مشتری استفاده کنید هزینه سرویس کولر گازی شما بسیار کمتر خواهد بود. بهتر است حتی اگر کولر شما مشکلی ندارد برای سرویس آن اقدام کنید تا از به وجود آمدن هر گونه اختلال در روند کاری کولر خود جلوگیری کنید. همچنین هزینه سرویس کولر بسیار کمتر از هزینه تعمیر کولر می باشد.

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 12 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:41

 

هرروزه به تعداد شرکت های سازنده لپ تاپ یا کامپیوتر افزوده می شود و هر یک از این شرکت های سازنده در تلاش اند تا روز به روز دستگاه های باکیفیت تر و با امکانات بیشتری تولید و به بازار عرضه کنند. لپ تاپ های اچ پی (hp)، لپ تاپ های ایسوس (Asus)، لپ تاپ های دل (Dell)، لپ تاپ های لنوو (Lenovo) و لپ تاپ های ایسر (Acer) از جمله شرکت های سازنده و برند های معتبر هستند که در ایران از محبوبیت زیادی برخودار هستند و بسیاری از افراد از لپ تاپ های این برند ها استفاده می کنند.

همچنین در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که برای رفع مشکلات لپ تاپ خود به او مراجعه می کنید از تخصص و مهارت کافی برخودار باشد و قادر باشد تعمیرات لپ تاپ های برند های متفاوت را انجام دهد. به عنوان مثال اگر لپ تاپ شما از برند اچ پی است تعمیرکار مورد نظر باید به طور تخصصی به تعمیر لپ تاپ اچ پی مسلط باشد. یکی از دلایلی که بهتر است تعمیرکار مورد نظر تخصص کافی برای تعمیرلپ تاپ هر کدام از شرکت های سازنده را داشته باشد این است که طبیعتا لپ تاپ های شرکت های سازنده متفاوت با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری نیز دارند بنابراین تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ باید به تفاوت های لپ تاپ های برند های متفاوت مسلط باشد تا احتمال اشتباه در روند تعمیرات لپ تاپ به حداقل برسد زیرا همان طور که احتمالا می دانید در صورتی که اشتباهی در حین تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر رخ دهد به احتمال خیلی زیاد باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما می شود و در نتیجه شما هزینه بیشتری را برای تعمیرات لپ تاپ یا کامپیوتر خود صرف خواهید کرد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید اما نمی توانید آن را تا مرکز تعمیرات کامپیوتر حمل کنید می توانید از روش تعمیر کامپیوتر در محل استفاده کنید، در این روش پس از ثبت فرم توسط مشتری کارشناس یا تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و به تعمیر دستگاه مشتری با حضور خود مشتری می پردازد. در روش تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر در محل در هزینه و زمان شما بسیار صرفه جویی شده و دیگر نیاز نیست دردسر های حمل و نقل کامپیوتر را برای تعمیر آن تحمل کنید. دیجی بان یک مرکز تعمیرات مطمئن است که می توانید برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر خود به آن مراجعه کنید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 186 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:09

با نزدیک شدن به فصل گرما یعنی تابستان همگی به فکر سلامت عملکرد کولر های خود هستیم. در روند ساخت کولر های مدرن امروزی از ظرافت و روش های جدیدی استفاده شده است. بنابراین تعمیر کولر ها نیازمند توانایی، تجربه و مهارت بسیار زیادی نیاز دارد. تعمیرکاری که برای تعمیر کولر اقدام می کند باید به طور تخصصی به تعمیر کولر گازی یا تعمیر کولر آبی مسلط باشد، به این منظور که ممکن است یک تعمیرکار در تعمیر کولر های آبی توانایی و تخصص کافی را داشته باشد اما نتواند تعمیر کولر گازی را به درستی انجام دهد. بنابراین به خاطر داشته باشید که در صورتی که کولر شما دچار مشکل و خرابی شد تعمیرکار مناسب  و متخصص در زمینه تعمیر کولر خود را انتخاب کنید تا احتمال اشتباه در انجام اقدامات لازم برای تعمیرات کولر را به حداقل برسانید. زیرا هرروزه بر قیمت کولر ها افزوده می شود و در صورتی که کولر شما به دلیل اشتباه تعمیرکار مورد نظر به طور کامل خراب شود هزینه و خسارت بسیار زیادی روی دست شما خواهد گذاشت.

البته قیمت تمامی لوازم الکترونیکی نیز هر روزه رو به افزایش است به عنوان مثال قیمت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها نیز رو به روز درحال افزایش است. خصوصیات مربوط به تعمیرکاران متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ نیز بسیار مهم هستند. تعمیرکاری که برای تعمیر مشکلات و ایرادات لپ تاپ شما اقدام می کند باید توانایی و اطلاعات کافی را در این زمینه داشته باشد. در نظر داشته باشید که تعمیرکاری که لپ تاپ خود را برای تعمیر به او می سپارید به تفاوت های محصولات شرکت های سازنده متفاوت مسلط باشد. به این منظور که اگر لپ تاپ شما از برند ایسر است، یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید یک تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیر لپ تاپ ایسر را برای تعمیر لپ تاپ شما انتخاب کند. به طور کلی باید حداکثر دقت در روند تعمیرات دستگاه حساسی مانند لپ تاپ به کار گرفته شود زیرا اشتباه در روند تعمیرات چنین دستگاه هایی خسارت های بسیار زیادی به کل دستگاه خواهد زد.

دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به مجرب ترین و ماهر ترین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی قادر است هر گونه مشکل و ایراد در روند عملکرد دستگاه های شما حتی کولر هایتان را در زمان کوتاه و حداقل هزینه رفع کند و اطمینان داشته باشید که دستگاه شما را سالم به شما تحویل می دهد.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 166 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:02

دوربین مداربسته

بسیاری از افراد برای حفظ امنیت خانه خود به دنبال بهترین و ارزان ترین راه حل هستند . یکی از سیستم هایی که می توان به وسیله آن از خانه خود مراقبت کرد دوربین مدار بسته است . برای آشنایی بیشتر با دوربین مدار بسته ابتدا باید شرایط را مشخص کنید که در چه محیط با چه شرایطی می خواهید دوربین را نصب کنید سپس به دنبال برند محصول مورد نظر خود باشید . دوربین هایک ویژن یکی از برند های معتبر دوربین مدار بسته است و با قیمت مناسب وهمچنین کیفیت بالای محصولات توانسته در بازار جهانی رتبه بسیار خوبی کسب کند . شما برای دوربین مدار بسته نیازبه لوازم جانبی مانند کابل ، دستگاه ضبط ، در مواقعی سیم کارت یا کارت حافظه و یو پی اس نیاز دارد .

برق اضطراری یو پی اس

یکی از لوازمی که در حفظ امنیت بسیار کاربردی است ، برق اضطراری ups است . یو پی اس بیشتر برای تامین برق لازم جایگزین برق شهری است آن هم در مواقع قطعی برق .

ویژگی های UPS برای دوربین مدار بسته

  • دستگاه برق اضطراری یو پی اس 300 وات برق دارد
  • باید بتوان به صورت طولانی مدت از آن استفاده کرد.
  • اندازه نسبتا کوچکی دارد .
  • قدرت پشتیبانی از تمامی دستگاه های امنیتی را دارد.
  • نصب راحتی دارد

به طور کلی شما برای خرید هر سیستم امنیتی نیاز به برق اضطراری دارد البته با نخریدن یو پی اس هم می شود کار راه انداخت اما با خرید دوربین دار بسته و یو پی اس دیگر نگرانی برای مشکلات قطع شدن برق نخواهید داشت .

عدم خرید آداپتور ، هزینه کم برای دوربین مداربسته و استفاده برای دیگر سیستم های امنیتی دیگر می تواند مزیت UPS برای دوربین مدار بسته باشد .

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 155 تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:30

 

لپ تاپ و کامپیوتر دو دستگاهی که امروزه اکثر افراد از آن ها استفاده می کنند. کاربران لپ تاپ و کامپیوتر از لپ تاپ و کامپیوتر خود برای فعالیت های متفاوتی استفاده می کنند بعضی از کاربران در ارتباط با مشاغل خود به لپ تاپ یا کامپیوتر نیاز دارند و در صورت خرابی کامپیوتر یا لپ تاپ انجام فعالیت های شغلی آن ها دچار مشکل خواهد شد. این به معنی است که فعالیت هایی که کاربران با کامپیوتر یا لپ تاپ خود انجام می دهند اهمیت قابل توجهی دارند و در صورتی که مشکلی در روند عملکرد لپ تاپ یا کامپیوتر به وجود آید مشکلات جدی ای در فعالیت های مهم کاربران لپ تاپ یا کامپیوتر به وجود می آید.

اگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما دچار ایراد شد و نیاز به تعمیرات کامپیوتر یا لپ تاپ خود داشتید حتی اگر دچار مشکل جزئی بود خودتان برای تعمیر آن اقدام نکنید و حتما از یک کارشناس مجرب و ماهر کمک بگیرید. اگر احساس کردید مشکل جزئی است و به دست خودتان قابل حل است می توانید از روش تعمیر لپ تاپ به صورت آنلاین استفاده کنید و با راهنمایی های کارشناس مربوطه مشکلات دستگاه خود را حل کنید. همچنین اگر شرایط جا به جایی لپ تاپ و مراجعه به مرکز تعمیرات لپ تاپ برایتان دشوار است می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

خدمات تعمیرات لپ تاپ در محل به این صورت است که پس از ثبت فرم توسط مشتری، از طرف مرکز تعمیرات لپ تاپ با مشتری تماس خواهند گرفت و یک کارشناس یا تعمیرکار متخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ برای تعمیر لپ تاپ یا کامپیوتر مشتری در محلی که مشتری در فرم خود ثبت کرده است حاضر می شود و در حضور خود مشتری به تعمیرات کامپیوتر یا لپ تاپ او می پردازد.

همچنین تعمیرات مودم نیز اهمیت بسیاری دارند چرا که مودم ها ارتباط بین دستگاه لپ تاپ یا کامپیوتر را با دنیای مجازی و اینترنت برقرار می کنند. در صورتی که در روند عملکرد مودم مشکلی به وجود آید ارتباط لپ تاپ یا کامپیوتر شما با دنیای مجازی و اینترنت قطع می شود. یکی از برند های محبوب مودم دی لینک است در صورتی که مودم شما از برند دی لینک است در صورت خرابی آن باید به یک مرکز تعمیر مودم دی لینک مراجعه کنید. زیرا مودم های برند های متفاوت با یکدیگر اختلاف هایی دارند و بهتر است به مرکز تعمیرات مودم مخصوص برند خود مراجعه کنید تا مشکلی در روند تعمیرات مودم به وجود نیاید.

 

دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:27

 

با توجه به پیشرفت و پیچیده تر شدن روز به روز لوازم الکترونیکی به خصوص کامپیوتر ها و لپ تاپ ها بنابراین حرفه و اقدامات مربوط به این لوازم الکترونیکی یعنی تعمیر کامپیوتر و تعمیر لپ تاپ نیز نیازمند دقت، مهارت، توانای و تجربه بیشتری است چرا که در ساخت لوازم الکترونیکی امروزه به خصوص لپ تاپ ها و کامپیوتر ها حساسیت و ظرافت بسیاری زیادی به کار رفته است. این حساسیت و ظرافت به کار رفته در روند ساخت لپ تاپ ها و کامپیوتر ها باعث شده است که اقدامات مربوط به تعمیر این دستگاه ها نیز نیاز به حداکثر دقت داشته باشید در غیر این صورت با رخ دادن کوچک ترین اشتباهی توسط تعمیرکار مورد نظر ممکن است خسارت جبران ناپذیری به لپ تاپ یا کامپیوتر شما وارد شود و بخش های مهمی از دستگاه شما آسیب ببیند.

اقدامات مربوط به تعمیر لپ تاپ به قدری حساس است که تعمیرکار یا کارشناسی که برای تعمیرات لپ تاپ شما اقدام می کند بهتر است به تعمیرات محصولات شرکت های سازنده متفاوت لپ تاپ ها به طور تخصصی و حرفه ای مسلط باشد. به این منظور که به طور مثال اگر لپ تاپ شما دچار مشکل شده است و برند لپ تاپ شما از شرکت سازنده لنوو است، تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی که برای رفع مشکلات و ایرادات مربوط به لپ تاپ خود به آن مراجعه می کنید باید به طور تخصصی و حرفه ای به تعمیر لپ تاپ لنوو به صورت جداگانه مسلط باشد تا احتمال رخ دادن اشتباه در روند انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ به حداقل برسد.

در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکل شده است و قصد تعمیر آن را دارید بی شک یکی از مشکلات حمل کامپیوتر به مرکز تعمیرات است. یکی از روش های تعمیر کامپیوتر، تعمیر کامپیوتر در محل است که در این روش پس ثبت درخواست توسط مشتری کارشناس یا تعمیرکار مجرب و ماهر در محلی که مشتری بخواهد حاضر شده و در حضور خود مشتری به تعمیر کامپیوتر می پردازد. روش تعمیر کامپیوتر در محل در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی می کند.

digibaan.ir یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که مجهز به کامل ترین تجهیزات مورد نیاز برای تعمیرات هرچه حرفه ای تر و بی نقص تر کامپیوتر و لپ تاپ ها است که می توانید با اطمینان خاطر دستگاه خود را به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با هزینه بسیار کم هر گونه مشکل کامپیوتر یا لپ تاپ شما را رفع کند.

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 175 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 18:08

خودرو یکی از سرمایه های مهم زندگی محسوب می شود و برای محافظت از آن سیتم های مختلفی وجود دارد . دوربین خودرو و ردیاب خودرو از جمله این سیستم های محافظتی هستند . دوربین خودرو برای تصویر برداری از داخل خودرو و حتی خارج از خودرو تولید می شود . برای اطلاع از مکانی که خودرو در آن پارک شده مخصوصا خودرو های سرقتی ، ردیاب و دوربین خودرو بهترین وسیله هستند . دوربین خودرو اانواع مختلیفی دارد و برای شرایط خاص خود تولید می شوند . مثلا برای دنده عقب دوربین را پشت ماشین نصب می کنند و برای داخل خودرو و ثبت وقایع آن را داخل خودرو نصب می کنند. اما گاهی برای اطلاع از اینکه مقصر تصادف چه کسی است لازم است دوربین بیرون خودرو را تصویر برداری کند . 

ردیاب خودرو نیز می تواند خودروی سرقتی را ردیابی کند یا در صورت گم شدن ماشین یا ندانستن جای پارک ماشین می توانید با ردیاب خودرو محل آن را بدانید . 

انواع دوربین ثبت وقایع خودرو

  • دوربین سیم کارتی خودرو: قابلیت اتصال به اینترنت دارد. ارسال در خواست کمک وGPS   از قابلیت های دیگر آن می باشد.

  • دوربین خودرو آینه ای: انواع مختلفی دارد و دارای نمایشگر است.

انواع ردیاب خودرو

ردیاب خودرو یا gps خودرو به دو دسته تقسیم می شود که شما باید در خرید جی پی اس خودرو ویژگی آن ها را در نظر داشته باشید .

  • ردیاب ماشین که به برق خودرو متصل است و به صورت دائمی با برق کار می کند

  • ردیاب خودرو یا gps ماشین که به صورت شارژی کار می کند و قبل از استفاده توسط شارژر مخصوص تغذیه می شود که بسته به نوع و عملکرد، ساعت ماندگاری باطری ردیاب ماشین متفاوت است. قیمت ردیاب خودرو به نسبت تایم ماندگاری شارژ متفاوت است.

شما برای اطلاع بیشتر در مورد نوع ردیاب و دوربین خودرو و اطلاع از قیمت ها می توانید به دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 0:17

دوربین شیائومی از جمله دوربین هایی است که کار با آن آسان است و نصب راحتی دارد . دوربین شیائومی با کاربردی که برای مراقبت از کودکان در خانه دارد جزو محبوب ترین برندهاست و والدین می تواند به راحتی و از راه دور فرزند خود را زیر نظر داشته باشند و دیگر نگران او نباشند . همچنین بای مراقبت از سالمندان نیز می توان از این دوربین مدار بسته با قابلیت های بالا استفاده کرد . یکی ار مهم ترین مزیت هاییی که دوربین شیائومی دارد اتصال به وای فای است و با اتصال به آن می توانید از راه دور هم به صورت تصویری و هم به صورت صوتی ارتباط بر قرار کنید . 

دوربین داهوا برند دیگری است که علاوه بر نظارت کاربرد های مهم دیگرینیز دارد و در عرصهامنیت بسیار نام آور است . شما با این برند می توانید از هوش مصنوعی آن استفاده کنید . هوش مصنوعی دوربین داهوا به تازگی به قابلیت های |آن اضافه شده و کاربرد ها و قابلیت های فروانی به آن اضافه کرده است . هوش مصنوعی دقت این دوربین مدار بسته را بالا برده و در ترافیک ، کنترل افراد ، تشخبیص چهره و از این قبلیت ویژگی ها کمک بسیاری به امنیت در خیابان ها ، مترو ، مراقبت از خانه ، مغازه ، مدارس ، مهد کودک ها و .... کرده است . 

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته داهوا و شیائومی می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و با مطالعه مقالات بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید . علاوه بر این دوربین مارکت برای راهنمایی شما عزیزان راه های برقراری ارتباط با مشاورین فنی را در سایت گذاشته تا شما یتوانید بهترین و مناسب ترین خرید را داشته باشید یا حل مشکلات خود را با آن ها در میان بگذارید . 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 183 تاريخ : چهارشنبه 8 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:41

دوربین مدار بسته ، دزدگیر و ردیاب سیستم هایی ضروری برای مراقبت و حفظ امنیت خود هستند . مسکن و خودرو دو سرمایه مهم در زندگی هستند آن هم در این گرانی که به سختی میتوان خودرو یا خانه تهیه کرد و خرید . از آن جایی که جزو سرمایه های زندگی هستند و قیمت ارزانی هم ندارند لازم است از آن ها مراقبت شود و به همین دلیل ما قصد داریم سیستم های امنیتی را به شما معرفی کنیم . یکی از این سیتم های امنیتی دزدگیر اماکن است که در صورت بروز مشکل یا اختلال در مکان هایی که در آن جا نصب شده باشد به شما هشدار ، پیامک و اطلاع می دهد یا آژیر ان به صدا در می آید . 

ردیاب خودرو هم برای مراقبت از خودرو استفاده می شود . گاهی ردیاب ها دارای دوربین هستند که در این صورت امنیت بالاتری خواهند داشت گاهی هم فقط ردیابی می کنند و برای این کار نیاز به اینترنت دارند به همین دلیل اکثر ردیاب ها دارای سیم کارت هستند تا بتوانند به شبکه اینترنتی متصل شوند . ردیاب ها می تواننددر جلو گیری از سرقت یا در هنگام سرقت به شما کمک بسیاری کنند . 

لامپ دوربین دار نیز وسیله ای دیگر است که به نوعی دوربین مخفی نیز محسوب می شود زیرا دوربین در وسط لامپ قرار می گیرد و بسیاری از افراد متوجه دوربین آن نمی شوند . شما می توانید از آن در خانه یا در مغازه خود استفاده کنید لازم به ذکر است که دوربین لامپی دید کلی روی مکان دارد و نمی تواند به صورت جزئی نظارت کند . برای اطلاع بیشتردر این رابطه و برای خرید هر یک از این سیستم ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید و اطلاعهات بیشتری دریافت کنید . 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 184 تاريخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:17

دزدگیر یکی از مهم ترین سیستم های امنیتی است که در حفظ امنیت کمک بسیاری میکند . دزدگیر ها انواع مختلفی دارند دزدگیر منزل ، دزدگیر مغازه و مکانهای دیگر که هر کدام شرایط خاص خود را دارند . بسیاری از افراد برای تامین برق این سیستم ها از برق اضطراری استفاده می کنند اما بسیاری هنوز در جریان اهمیت این دستگاه نیستند .  دزدگیر وسیله ای است که در هر شرایطی باید کار کند چه در روز چه در شب و قطع شدن برق هم اتفاقی ناگهانی است . پس برای تداوم کار دزدگیر نیاز است که برق اضطراری د رخانه داشته باشید . 

دوربین مدار بسته لامپی 

این محصول جز پرفروش و پرطرفدارترین محصولات دوربین مدار بسته در سال اخیر بوده است . بسیای از افراد به دلیل راحتی نصب به خرید دوربین لامپی می پردازند و قیمت دوربین مدار بسته لامپی نیز عامل تاثیرگذاری در خرید دوربین مداربسته لامپی می باشد .  ویژگی های کلیدی این دوربین مدار بسته که باعث جذب طرافداران زیادی شده است را در زیر توضیح میدهیم .

دوربین مدار بسته لامپی هم  مانند دیگر سیستم ها با برق کار می کند به همین دلیل وجود برق اضطراری برای این دوربین هم ضروری است . با قطع شدن برق خانه یا مغازه می توانید از یو پی اس استفاده کنید و بدون قطعی برق امنیت خود را افزایش دهید و به طور مداوم مکان مورد نظر را تحت نظارت خود قرار دهید .

شما می توانید با مراجعه به دوربین مارکت تمامی اطلاعات درمورد دوربین مدار بسته ، دزدگیر و یو پی اس را بدست آورید . همچنین به صورت رایگان با مشاورین فنی دوربین مارکت در تماس باشد یا در صورت خرابی و مشکل در سیستم خود با آن ها تماس بگیرید . 

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 ساعت: 21:16

 

لپ تاپ در واقع یک کامپیوتر قابل حمل است که امروزه اکثر کاربران به جای کامپیوتر از لپ تاپ برای انجام فعالیت های روزمره یا فعالیت های مربوط به مشاغل خود را انجام می دهند. بسیاری از فعالیت های روزمره افراد به لپ تاپ یا کامپیوتر وابسته است بنابراین حرفه تعمیرات لوازم الکترونیکی به خصوص تعمیرات لپ تاپ یا تعمیرات کامپیوتر از اهمیت بسیاری برخوردار است.

یکی از راه هایی که می توانید لپ تاپ خود را به اینترنت متصل کنید مودم های ایرانسل هستند. مودم ایرانسل یکی از انواع مودم های پرکاربرد و محبوب در ایران هستند که کاربران ای این مودم ها برای اتصال لپ تاپ خود به دنیای مجازی و اینترنت استفاده می کنند. در صورتی که در روند عملکرد مودم مشکلی ایجاد شود اتصال لپ تاپ یا کامپیوتر شما به اینترنت قطع می شوند بنابراین انجام بسیاری از فعالیت ها مختل می شود. بهتر است قبل از این که مشکلی برای مودم پیش آید یک مرکز تعمیرات خوب و باکیفیت را بشناسید تا در صورت به وجود آمدن مشکل برای تعمیر مودم خود به آن مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید بهتر است در صورتی که مودم شما دچار مشکل شده است برای تعمیر آن به مرکز تعمیرات مخصوص شرکت سازنده مودم خود مراجعه کنید، به این منظور که به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است و مودم شما خراب شده است برای تعمیر مودم خود به یک مرکز تعمیرات مخصوص تعمیر مودم ایرانسل مراجعه کنید. یکی از دلایلی که بهتر است برای تعمیر مودم خود به مرکز تعمیر برند مخصوص مودم خود مراجعه کنید این است که هنگامی که تعمیرکار برای تعمیر مودم شما اقدام می کند اطمینان دارید که تعمیرکار مربوطه تخصص کافی را در زمینه برند مودم شما دارد و در فرآیند انجام تعمیرات احتمال رخ دادن اشتباه به حداقل می رسد.

در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل شد نیز بهتر است به یک مرکز تعمیرات مخصوص برند لپ تاپ خود مراجعه کنید. مثلا اگر لپ تاپ شما ایسوس است در صورت وجود هرگونه خرابی سخت افزاری یا نرم افزاری در لپ تاپ خود به مرکز تعمیر لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید. دیجی بان با دسترسی به برترین و مجرب ترین کارشناسان و تعمیرکاران قادر است هرگونه مشکل لپ تاپ یا مودم شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه رفع کند. برای اقدام برای تعمیر لپ تاپ، کامپیوتر یا مودم خود به سایت دیجی بان مراجعه کرده و فرم مورد نظر را در صفحه مربوطه پر کنید تا در اسرع وقت کارشناسان با شما تماس بگیرند.

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 ساعت: 17:31

دوربین لامپی

نصب دوربین لامپی بسیار آسان است و  نیاز به دانش فنی نداشته و بدون سیم کشی برق راه اندازی می شود . برق این دوربین ها از طریق سرپیچ لامپ تامین می شود و نیاز به دستگاه جداگانه برای ضبط تصاویر وجود ندارد . نصب همه مدل های دوربین های مدار بسته لامپی یکسان می باشد .

ابتدا لازم است که کارت حافظه را درون دوربین قرار داده و برق دوربین را روشن کنید. نرم افزار اندروید یا اپل دوربین را دانلود و در تلفن همراه خود نصب کنید و با استفاده از مودم به دوربین متصل شوید و مراحل نصب را در اپلیکیشن اندروید یا ای او اس تکمیل کنید . با این کار  در هر جایی از جهان که هستید با استفاده از اینترنت تصاویر محل مورد نظر را دریافت کنید .

دوربین شیائومی

لازم است که دکمه reset بر روی دوربین شیائومی را فشار دهید. پس از آن صدایی را از اسپیکر خواهید شنید که به شما می گوید چکار باید انجام دهید. بر روی اپلیکیشن دوربین را جهت اضافه کردن انتخاب کنید. Mi Home Security camera 360 را از لیست انتخاب و دستورالعمل ها را دنبال کنید.

فرآیند تنظیمات با یک روش منحصر به فرد کار می کنند و لازم است که جزئیاتی مانند شماره اکانت MI، نام کاربری، کلمه عبور، نام شبکه wifi وپسورد آن را از طریق کد QR که بر روی اپلیکیشن در طول فرآیند نصب تولید می شود ارسال کنید. این کد QR لازم است که به دوربین نشان داده شود تا دوربین به صورت خودکار خودش را با شبکه و اکانت تنظیم کند. پس از انجام مراحل فوق اپلیکیشن با دوربین هماهنگ می شود و این امکان را می دهد که تنظیمات سایر ویژگی های دوربین و به روز رسانی Firmware را انجام دهید.

برای خرید دوربین مدار بسته و اطلاع از قیمت دوربین ها می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 
دوربين مدار بسته ...
ما را در سایت دوربين مدار بسته دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : arminmoghim بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 2 ارديبهشت 1400 ساعت: 16:53